Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Thursday, April 13, 2017

#

hi ?

Assalammualaikum and hi ?







rasanya dah lama Syara tak buka laptop ni macam dah berkurun. Ahah ahah ahah. Nak dapat data connection untuk support WiFi kemain susah lagi. Hostspot (=,=)' so, 8/5/2017 adalah tarikh Syara jawab mid-year exam *ehem......cepat kan ?* zuppppzapppzuppppzapppp exammmmm! Sekejap je sekelip mata lah senang cerita. Syara tak expect tinggi pun untuk exam kali ni ye ah macam exam bulan January yang lepas bila expectations tinggi bebenor hasilnya pun hahaha best sangat :)

Well, bila dah jarang buka laptop ni Syara apa lagi kerjanya buat homework,study buat homework study *duh,aku rasa pelajar cemerlang straight A's pun tak macam aku* who cares....asalkan aku tak menyusahkan orang or bebankan kepala dengan fikir benda yang useless. Oh! Almost forgot about the Oral Test heheeee.......What ? Oral test eh ? apa tu ?  :P

Yeah yeah...belum lepas lagi *memang lama sebab cikgu busy with sukan apa entah* and tomorrow baru Syara bercakap kat depan kelas (Uuuuuuuuu) please, stop it aku cakap pasal Family Ties je kot. Bukannya topic macam kawan aku sorang ni topik pasal The War *Wow* siap Donald Trump apa semua dia sebut memang hardcore pasal perang.

Nervous ? Nope Alhamdulillah lepas 2 ke 3 hari tengok orang lain buat kat depan dulu rasa tak nervous sangat dah (Not really langsung tak nervous okay...) Nervous tu adalah but, tak macam waktu first day yang kusangkakan namaku akan dipanggil LOL

Nanti dah nak keluar movie Koe No Katachi dah~ Bagus sangat aku tak ada time langsung nak pergi wayang tengok..SAO: OS pun aku terlepas even! Aku ikut je episodes diorang dari mula sampai berlambak seasons diorang keluarkan (tumbuk dinding) jealous jugalah dengan mereka-mereka yang ada time nak tengok wayang tapi, tak apalah who cares download je nanti :))))))

Kat sekolah aku adalah dalam 2 orang yang minat anime yang aku jumpa (ada yang dah pindah Voke so, kira sekarang total 2 orang yang aku kenal)
ada tu sorang budak perempuan...mula-mula aku punyalah fikir dia tu pendiam tahap macam memang tak campur langsung dengan others..But, kau tau apa ? Aku bawa fail aku yang adalah gambar Kirito (Kazuto Kirigaya) from SAO *dalam tu kertas exam,kertas untuk belajar semua ada and buku akaun* and guess what ?! Aku terperanjat bila toleh belakang tengok dia tengah lukis anime *but, not kirito...* Aku apa lagi terus lah tanya

Aku bukan jenis yang guna awak ke saya ke sebenarnya okay ._.

Ehhhh! Awak memang minat anime keeeeeeee?!!!!!!!! Hafizah? 

Ha'ah minat sangat. Saya otaku.

Aku macam  :)

Punyalah aku fikir aku je dalam kelas tu yang menggila anime (dengan kawan yang minat Kpop) aku sedar kawan aku yang minat Kpop tu buat-buat interested je nak dengar tu pun sebab cousin dia yang minat anime duh (-.-) lepas tu je! Aku terus rancak borak dengan dia sampai aku terlupa yang dia dulu pendiam tahap infinity xD

Lepas tu, boleh pula lah kawan aku yang minat Kpop tu cakap

Haaaa....tulah taknak discover sikit!

Hello...ehem ._. discover kebendanya weh ? Kalau budak tu jenis yang pendiam aku nak tegur apa je dengan dia cuba explain sikit discover yang kau maksudkan tu (=,=) ugh....Takkan aku nak terus hai nama awak siapa ? Tak bosan ke selalu sorang-sorang je ? Like seriously dude ? Ofc not. Dia pun akan rasa pelik and be like "Pehal pulak minah ni tegur-tegur aku tiba-tiba je." Kawan aku ni kalau ya pun fikir lah dulu hmm...

But, walaupun salah apa yang dia cakap pasal discover tu adalah betulnya juga sebab apa salahnya kalau aku try tanya dia yang dia minat anime tak ? (sounds weird to me don't you think so ?). Lagi sorang otaku aku kenal kat sekolah ni secara spontaneous.

At that moment, we were waiting outside the makmal sains before cikgu sampai. Andddddd, my friend dari aliran Grafik (yang minat tadi) melukis . Syara ni senang nak admire lukisan orang especially kalau lawa gila kan ? Syara terus ahhhhhhh lawanyaaaaaaaa geram aku tengok ! eeeeeeee *uhm okay aku pelik and annoying* And she was like....
 Thank you :) and relax lah doh HAHAHAA 
kawan Syara yang minat Kpop tu terus lah pergi mention yang Syara ni minat anime.

............................,seriously kau minat anime!!!!? (reaction dia lepas dapat tahu)

apa lagi melompat terus dia ke arah aku Ya Allah xD macam menggila soalan first dia aku ingat lagi tau Kimi No Nawa ?

me ...

Tau. Of course lah.

She's be like

Aghhhhhhhhhhh! OMG OMG xDDDDDD 

begitulah ceritanya... nak dipendekkan actually situation dia tu lebih dramatic lagi tau HAHAHAHA

Wish me luck for my future :D Wassalam.
Sayonara and matane ! ^^ 












Ini dia gambar Kirito yang aku mention aku print and tunjuk kawan aku tadi yang ni gambar sebelum movie dia keluar lagi aku dah print kau tau tak?????! . Okay sabar hahaahaa :)))))


No comments:

Post a Comment

Most viewed!